Frøken Fryd Svart 26.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2008 Det var noe kjendt med dette bildet, jeg tipper du gikk fra Stavanger samme dagen, og den ledige plassen kom til nytte de neste to dagene, de to tjommiene mine måtte ligge seg utenfor bølgedemperene Her kommer mine bidrag: (Telemark, Dalen & Sogndalstranda) Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 26.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2008 Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 2.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.November.2008 Da er bildekonkurransen slutt, og her er de bildene jeg synes er de beste: (min personlige mening altså) Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Blanco Svart 3.November.2008 Link til dette innlegget Svart 3.November.2008 Er veldig enig i dine vurderinger med ett unntak. Skisporet er rotete, dårlig teknisk og har en forferdelig skjev horisont. Ellers er jeg veldig glad for at solnedgangsbildene ikke nådde opp. De inneholder som oftest ikke annet å fortelle enn noen vakre farger. Sitér dette innlegget Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
Kjellka Svart 3.November.2008 Link til dette innlegget Svart 3.November.2008 Flott i Bergen om sommeren Sitér dette innlegget Link to post
Blanco Svart 4.November.2008 Link til dette innlegget Svart 4.November.2008 ... men det er også elg i solnedgang. Sitér dette innlegget Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
Bjerknez Svart 4.November.2008 Link til dette innlegget Svart 4.November.2008 Om det er direkte båtrelatert vet jeg ikke, men det var vertfall vann like i nærheten, samt at dette er en skapning som liker seg i vann. Vertfall i dyreparken der bildet er tatt. Sitér dette innlegget BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.