Smiley Svart 4.September.2008 Link til dette innlegget Svart 4.September.2008 Her er det viktig å bruke riktige tilpassede instrumenter. Man kan ikke ta hvilken som helst giver å bruke mot hvilken som helst istrument og samtidig tro at disse er samstemte. Skal ikke banne på at merket er Faria, men instrumentet ble kjøpt inn hos Mercury-forhandler og til Mercury. Det kostet en hel formue husker jeg! Har du sjekket at det er helt åpent i slangen din? Dette er vel kanskje en av ulempene med denne løsningen for fartsmåling. Slangen skal trekkes gjennom alle slags krunkelkriker, og ikke komme i klem. I tillegg kan det alltids komme rusk inn. Selvfølgelig kan det være noe slikt hos meg, selv om jeg greier å blåse igjennom. Poenget mitt var at selv om jeg har instrumentet, fant jeg fort ut at det i mitt tilfelle i beste fall gir indikasjon om ca. hastighet. Og da kun i hastigheter over ca. 10 knop.... Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Larspo Svart 4.September.2008 Link til dette innlegget Svart 4.September.2008 (redigert) Skal ikke banne på at merket er Faria, men instrumentet ble kjøpt inn hos Mercury-forhandler og til Mercury. Det kostet en hel formue husker jeg! Kostet det en formue så er det enten ikke et faria instrument (er vel de billigste som er å oppdrive), eller så er det en meget godt fornøyd selger. Redigert 4.September.2008 av Larspo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.