NovaMan Startet 3.September.2008 Del på Facebook Startet 3.September.2008 Hei Akterdekket på båten min er ikke spesielt pent; mye krakeleringer og små sprekker. Jeg lurte på å legge tynne plater (5-6mm) her, men er samtidig litt skeptisk i forhold til varighet på finer som stadig er i kontakt med vann. Har lest mye her på forum'et om å forsegle kantene med epoksy samt kante med teaklister. Blir slike løsninger bra og vil det kunne holde seg pent år etter år? Evt. hva bør de lakkes med ? Mvh. BayMan Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 3.September.2008 Del på Facebook Svart 3.September.2008 mine er på 3dje året og blir stadig bløte pga lekk kalesje. ser ingen spor av ulumskheter på de. veldig fornøyd, men de er mulig å lage striper i . Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
M/S Bastard Svart 3.September.2008 Del på Facebook Svart 3.September.2008 Har plastlaminat platene til Maritim plast på alle kanter, eller er det finér overflate på en side? Står riktignok at det er finérkjerne, men lurer litt.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.