Jump to content

jøss... der forsvant jo båten... etter 5 dager på finn

Noflow

Recommended Posts

Riktig båt til riktig pris er alltid greit å selge men riktig pris er gjerne litt lavere enn selger mener.... For småbåt er det ofte et ekstra pluss om solen skinner :smiley:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
  • Barnevaksiner

Salt, det er også grunnen til at de fleste Viksund St.Cruise ligger leeenge på FINN mens Viksund leverer nye båter jevnt og trutt

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

• 10 måneder senere...

Jeg solgte min eldgamle Fjord 27 på 3 dager - fikk samme pris som en nabo med samme båt hadde prøvd å selge i 1,5 år!!

Kjøper gjorde ikke forsøk på å prute heller - opplagsstativet solgte jeg utenom for 3 båtlapper og solcellepanelet på 100W tok jeg av båten før salg, samme gjorde jeg med laderen.

Så jeg var fornøyd. :drink:

Jeg ser det ligger noen på finn.no og noen av disse har overvinteret - jeg mener årsaken er at de er for høyt priset! Du får ikke noe særlig mer enn 200 båtlapper for en båt som er 30 - 40 år gammel i dagens marked. :nonod: :nonod:

Kan jo og nevne en båt jeg har sett på, Quicksilver 640 Weekend.

Ny på nettsidene i Norge ca. 440, 2 år gammel, med den mindre 1.7 literen til 400, mens egenimport av ny fra Sverige er ca. 350...

Selv med noe extra utstyr, så tror jeg bruktbåtselgeren sliter stort med å få 400 for sin brukte...

En kompis solgte kjapt en Askeladden 16 for 48 store og det var kø på telefonen for mindre enn 1 mnd siden.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...