Jump to content

ferske dieselpriser, Bergens-området


FENRIKSEN

Recommended Posts

Har planer om bunkre på lørdag, på vei fra Bergen sentrum til Tysnes og lurer på om noen har fylt på Frydenbø, Florvåg, Skarholmen eller Dolvik de siste dagene? Eller om det er andre steder på veien nedover med OK priser. Det er ikke så mange ferske innlegg på drivstoffbørsen, men vi kan jo fort spare noen hundrelapper på klok bunkring når dieseldyret skal mates med godt over 200 liter ...

 

mvh

jan

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Det har han nok, Esso Os bunkrer jeg stort sett kosenkvent, onsdag for 1,5 uke siden var prisen 6,17, med Esso mastercard og YS - medlem ble rabatten ytterligere 40 øre, altså literpris på 5,77, det er nice :flag:

 

Jeg har ikke registrert prisen der over 6.99 iløpet av hele sommeren, i tidlig vår var prisen nedmot 5 kroner før rabatt!

Redigert av SeaRaymond (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Vi har en Drivstoffbørs, link dit ligger på forsiden av forumet.

 

For at den skal bli mest mulig oversiktlig er det viktig at man sjekker om utsalgsstedet allerede finnes før man legger inn ett nytt.

Om det finnes fra før så oppdaterer man prisene.

Dette er mulig fordi alle medlemmer kan endre alle opplysningene der, også for steder som andre har lagt inn. (Wiki)

Man kan også legge til nyttige opplysninger som åpningstider, om de bare har diesel etc.

 

Såsant jeg husker det så sletter jeg innleggene i denne tråden om noen dager og linker til Drivstoffbørsen i startinnlegget.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...