Windy37GM Startet 4.September.2008 Del på Facebook Startet 4.September.2008 (redigert) Hvis man finner en dårlig sikret webserver med alt av Mercruiser manualer, bør man si ifra til webmaster, eller droppe en link og metode her? mvh Bavaria32Sport Redigert 5.September.2008 av Bavaria32Sport (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Whistler Svart 4.September.2008 Del på Facebook Svart 4.September.2008 Det er vel et spørsmål om moral hvis det er slik at man trenger en "metode" i tillegg til en URL? Et tredje alternativ er kanskje å la tingene være som de er? Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Windy37GM Svart 4.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2008 Mere gjettelek, men fikk ihvertfall tak i servicemanual til drevet til en kompis.. Nuvell, lar det være. Bavaria32Sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Teerex Svart 4.September.2008 Del på Facebook Svart 4.September.2008 Den som leter han skal finne Har funnet mye rundt omkring med mercruiser-stoff de siste årene. Var dette kanskje tilog med et norsk nettsted ? Vil ikke akkurat si at det føles noe ulovlig i å laste ned manualer. Man har jo tross alt kjøpt et produkt og forventer å kunne finne informasjon om produktet slik at man kan utføre nødvendig vedlikehold Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Ingar Svart 4.September.2008 Del på Facebook Svart 4.September.2008 Det er også denne filosofien vi har lagt til grunn for dokumentarkivet. Mye vil nok endre seg her, at man betaler for informasjon om et produkt man har kjøpt henger igjen fra den tiden det faktisk var en kostnad forbundet med dette. Trykking, distribusjon og salg. Dette gjelder ikke lenger og det vil ikke gå lenge før enhver seriøs produsent må sørge for at kundene kan laste ned slik informasjon gratis. Inntil da er vi nødt til å gjøre jobben for dem. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 5.September.2008 Del på Facebook Svart 5.September.2008 Da kan du skaffe meg all informasjon du finner om Axius og DTS Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 5.September.2008 Del på Facebook Svart 5.September.2008 Da kan du skaffe meg all informasjon du finner om Axius og DTS Modernisering på gang, eller? TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.