B-P-Nimbus 350C Svart 8.September.2008 Link til dette innlegget Svart 8.September.2008 Det blir ikke ferre nei. De bare flytter seg litt. Og det er mange å ta av enda. Og som du ser er det ganske trangt når en skal ut fjorden en vakker sommerkveld. Farten her er ca 1 knop eller mindre og forsvinner det 2 båter herfra så merkes det ikke en gang. Kjenner jeg THORLYN og Mariell rett så er de på plass i kortesjen neste år. Og viss du ikke tok ironien i innlegget lenger oppe så har det seg sånn at vi kommer fra samme lille bygd her på palmekysten Bildene er forøvrig fra båtkortesja St.Hans aften 2008 Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Thorlyn Svart 8.September.2008 Link til dette innlegget Svart 8.September.2008 Kjenner jeg meg selv rett så har jeg handlet båt allerede til søndag/mandag.. Kona og meg skal utelukkende ned for og myse på et par båter Gleder meg Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Mariell Svart 8.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.September.2008 Kjenner jeg THORLYN og Mariell rett så er de på plass i kortesjen neste år. Ser ut til at jeg har båt lenge før St. Hans. Siden jeg skal en tur utenlands i en uke. så blir ikke kontrakten skrvet under før i slutten av neste uke. Så jeg går ikke ut med bilder ennå. Men det ser ut til at drømmen går i boks. Det er den jeg snakket om på Lørdag, W-945 Var inne å kikket på Søndag og den falt i smak. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.