Jump to content

Import til Sverige

Larspo

Recommended Posts

Dette er ganske vanlig å gjøre har jeg forstått for de som bor nærme grensen.

Se artikkel for fremgangsmåte.

Dette skal også være helt lovlig så lenge det er innenfor grensene for "handel" i Sverige..

Redigert: Du må nok betale eventuelle Svenske avgifter(toll, moms etc) på dette regner jeg med så lenge du kjøper fra utenfor EU, men det har du vel tatt med i beregningen.

Redigert av stisor (see edit history)

Slettet siden trådstarter ikke var interessert i dette...

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

og er ikke ute etter noen preken for at dette ordner du billigere på den eller den måten. Jeg er konkret ute etter hvordan dette kan gjøres, uavhengig av hva jeg skal eller har kjøpt.

Da så, var ikke meningen å svare deg på noe du ikke ønsket svar på så jeg sletter innlegget... Beklager så meget...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Oppererer jeg i grenseland?

Ja dette er i grenseland

Sitter jeg og avsender i saksa?

Ikke før du gjør noe som er galt

Kan det være økonomisk å hente inn masse snadderutstyr om salgs-prisen er riktig

Dette er umulig og svare på så lenge du ikke ønsker og fortelle hva du skal ta inn.

Siden du blir så provosert av mine svar så skal jeg holde meg borte fra denne tråden , lykke til.

Redigert av power (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...