Larspo Posted September 6, 2008 Share Posted September 6, 2008 (edited) Alle innlegg slettet siden dette viste seg å være eneste riktige her. Edited September 6, 2008 by Larspo (see edit history) Quote Link to post
power Posted September 6, 2008 Share Posted September 6, 2008 (edited) . Edited September 6, 2008 by power (see edit history) Quote Link to post
stisor Posted September 6, 2008 Share Posted September 6, 2008 (edited) Dette er ganske vanlig å gjøre har jeg forstått for de som bor nærme grensen. Se artikkel for fremgangsmåte. Dette skal også være helt lovlig så lenge det er innenfor grensene for "handel" i Sverige.. Redigert: Du må nok betale eventuelle Svenske avgifter(toll, moms etc) på dette regner jeg med så lenge du kjøper fra utenfor EU, men det har du vel tatt med i beregningen. Edited September 6, 2008 by stisor (see edit history) Quote Link to post
power Posted September 6, 2008 Share Posted September 6, 2008 (edited) . Edited September 6, 2008 by power (see edit history) Quote Link to post
Larspo Posted September 6, 2008 Author Share Posted September 6, 2008 (edited) . Edited September 6, 2008 by Larspo (see edit history) Quote Link to post
Sydvesten Posted September 6, 2008 Share Posted September 6, 2008 (edited) Slettet siden trådstarter ikke var interessert i dette... Edited September 6, 2008 by Sydvesten (see edit history) Quote Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Larspo Posted September 6, 2008 Author Share Posted September 6, 2008 (edited) . Edited September 6, 2008 by Larspo (see edit history) Quote Link to post
Sydvesten Posted September 6, 2008 Share Posted September 6, 2008 og er ikke ute etter noen preken for at dette ordner du billigere på den eller den måten. Jeg er konkret ute etter hvordan dette kan gjøres, uavhengig av hva jeg skal eller har kjøpt. Da så, var ikke meningen å svare deg på noe du ikke ønsket svar på så jeg sletter innlegget... Beklager så meget... Quote Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
power Posted September 6, 2008 Share Posted September 6, 2008 (edited) Oppererer jeg i grenseland? Ja dette er i grenseland Sitter jeg og avsender i saksa? Ikke før du gjør noe som er galt Kan det være økonomisk å hente inn masse snadderutstyr om salgs-prisen er riktig Dette er umulig og svare på så lenge du ikke ønsker og fortelle hva du skal ta inn. Siden du blir så provosert av mine svar så skal jeg holde meg borte fra denne tråden , lykke til. Edited September 6, 2008 by power (see edit history) Quote Link to post
Grand Banks jr Posted September 7, 2008 Share Posted September 7, 2008 Meget morsom lesning :lol: :lol: Kunne ikke dy meg (PS: Nesten alle innlegg var slettet...) Quote Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Gutek Posted September 7, 2008 Share Posted September 7, 2008 Det heter export til Sverige og import til Norge Quote Link to post
Grand Banks jr Posted September 7, 2008 Share Posted September 7, 2008 Det kommer an på hvor forfatteren sitter når han / hun skriver ;-) Quote Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts