Larspo Startet 6.September.2008 Link til dette innlegget Startet 6.September.2008 (redigert) Alle innlegg slettet siden dette viste seg å være eneste riktige her. Redigert 6.September.2008 av Larspo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 6.September.2008 Link til dette innlegget Svart 6.September.2008 (redigert) . Redigert 6.September.2008 av power (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
stisor Svart 6.September.2008 Link til dette innlegget Svart 6.September.2008 (redigert) Dette er ganske vanlig å gjøre har jeg forstått for de som bor nærme grensen. Se artikkel for fremgangsmåte. Dette skal også være helt lovlig så lenge det er innenfor grensene for "handel" i Sverige.. Redigert: Du må nok betale eventuelle Svenske avgifter(toll, moms etc) på dette regner jeg med så lenge du kjøper fra utenfor EU, men det har du vel tatt med i beregningen. Redigert 6.September.2008 av stisor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 6.September.2008 Link til dette innlegget Svart 6.September.2008 (redigert) . Redigert 6.September.2008 av power (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Larspo Svart 6.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2008 (redigert) . Redigert 6.September.2008 av Larspo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 6.September.2008 Link til dette innlegget Svart 6.September.2008 (redigert) Slettet siden trådstarter ikke var interessert i dette... Redigert 6.September.2008 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Larspo Svart 6.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2008 (redigert) . Redigert 6.September.2008 av Larspo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 6.September.2008 Link til dette innlegget Svart 6.September.2008 og er ikke ute etter noen preken for at dette ordner du billigere på den eller den måten. Jeg er konkret ute etter hvordan dette kan gjøres, uavhengig av hva jeg skal eller har kjøpt. Da så, var ikke meningen å svare deg på noe du ikke ønsket svar på så jeg sletter innlegget... Beklager så meget... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
power Svart 6.September.2008 Link til dette innlegget Svart 6.September.2008 (redigert) Oppererer jeg i grenseland? Ja dette er i grenseland Sitter jeg og avsender i saksa? Ikke før du gjør noe som er galt Kan det være økonomisk å hente inn masse snadderutstyr om salgs-prisen er riktig Dette er umulig og svare på så lenge du ikke ønsker og fortelle hva du skal ta inn. Siden du blir så provosert av mine svar så skal jeg holde meg borte fra denne tråden , lykke til. Redigert 6.September.2008 av power (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 Meget morsom lesning :lol: :lol: Kunne ikke dy meg (PS: Nesten alle innlegg var slettet...) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Gutek Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 Det heter export til Sverige og import til Norge Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 Det kommer an på hvor forfatteren sitter når han / hun skriver ;-) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.