Jump to content

Garmin 420 ?

Djupevågen

Recommended Posts

Heisan.

Høsten nærmer seg, sesongen er på hell og snart må vel båten opp. Men jeg ser at det er mange bra høst-tilbud nå, og jeg planlegger å kjøpe meg en kartplotter til min 21fots Skibsplast. Jeg tenker kun å bruke den til enkel navigering, og ønsker også å montere ekkolodd.

Har noen erfaringer med Garmin 420S ? 4 tommers skjerm er det stort nok, eller bør man opp i 520S-modellen med 5 tommers skjerm?

GE :flag:

Hei

Jeg kjøpte en Garmin 525 i vår. Tror den kom på ca 8000 inkl kart og svinger og norsk mva

Er meget fornøyd med kvaliteten på skjermen. Det jeg liker best, er at jeg raskt kan zoome ut og inn for å skaffe meg en bedre oversikt i navigeringen.

Jeg har også god sans for muligheten for fiskekart. Da forsvinner det meste av navigasjons informasjon, men du far i stedet detaljert informasjon om bunnforholdene.

Jeg tror ikke jeg ville hatt noe mindre skjerm en 5". Skjermens kvalitet (lysstyrke) har også noe å si. Selv om det er en bra skjerm på Garmin 520s er det etter min mening en betydelig bedre skjerm på Garmin 525s

Enkelte kart plottere er ubrukelig i sollys, og da er litt av vitsen borte.

Lykke til :smiley:

River 350 med 10 hk mercury

Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...