Jump to content

Volvo Penta TAMD 61 - Erfaringer

formatc

Recommended Posts

Vurderer en fairline 36 sedan som har installert TAMD 61 motorer fra 1990, timeantall ca. 2100.

Noen med erfaringer fra disse motorene ?

Har forsøkt og søke på forumet her, har ikke funnet noe om 61 motorene. Men 41 motorene står det masse om. Jeg antar at det ikke er noe vesentlige problemer med de (61)siden jeg ikke har funnet noen emner som tar for seg akkurat disse motorene :rolleyes: .

Takknemmelig for alle tilbakemeldinger.

Hilsen foreløpig båtløs.

Joda, det stemmer det :cheers: . Dere var tre stykker med Nord West ja... Det var ikke dårlig tippet,, kjapp i tankegangen du !

Stor kjangs for at vi treffes på sjøen etterhvert da. Har i allefall båtplassen. Kan jo putte fjordlingen min inni der om ikke annet :smiley:

Edited by formatc (see edit history)

Nå er det gjort - vi blei enige i går. Dette blir spennende.. Skal hente den til Lørdag.

Blir nok liggende i Risør en stund i høst. Båtplassen min i Brevik er ikke klar enda.

Så ser du en fjellbonde som kjører i ring ute i langesundsfjorden, så er det bare en av maskinene mine som har streiket :smiley: