Fantino Startet 7.September.2008 Del på Facebook Startet 7.September.2008 Var en rundtur i helga, bla. innom Haugesund. På vei nordover Karmsundet så jeg et bildekk som fløt i vannskorpa rett utenfor Vormedal og satt egentlig og kikket etter det da jeg på vei sørover igjen skvetter til av at giret går i fri og motor ruser litt før den kjører seg ned på tomgang... En rask inspeksjon avslørte mye "grønt" rundt propellene. Siden ingen ombord hadde _veeldig_ lyst å bade så sjekket vi med Bergen Kreds hvor de befant seg, og de var faktisk på vei mot oss med ETA 15 min (flaks med noe i alle fall). For å gjøre en lang historie kort så ordnet de opp på noen minutter og det ser ut til at alt funker greit i etterkant. Det "grønne" var rester av trålpose så vidt vi kunne se, og vi observerte resten av trålposen flytende i større og mindre biter sørover hele Karmsundet. Hadde først en ambisjon om å plukke det opp, men det var bare å gi opp. Jeg er nå på hils med mannskapet på Bergen Kreds, og skipperen lovet å fotokopiere noen skjemaer til neste gang slik at jeg slapp å fylle ut så mye (for nye lesere så var jeg borti noe identisk i vår..). Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 7.September.2008 Del på Facebook Svart 7.September.2008 Hum. Snart en vanesak dette her... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.