John N Startet 7.September.2008 Del på Facebook Startet 7.September.2008 Ser for meg at jeg står forann et motorbytte denne vinteren. Sitter i dag en 25 hk motor med seildrev i båten. Ønsker ikke å gå ned i størrelse. Drømmemotor er vell Yanmar 28. Andre forslag? Er der noen av dere som kan anbefale veksted i Stavnger distriktet? Hva bør jeg forvente at dette koster? Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 7.September.2008 Del på Facebook Svart 7.September.2008 Byttet selv motor forje vinter. Ringte Rosland (Rogaland Lystbåtservice) på Hundvåg. Fantastisk service. Han hjalp med oppstart og test før kjøp. Kom med mange GRATIS råd før montering. Hadde han ombord under montering bare for å få sjekket at det jeg holdt på med var riktig. Han startet opp for meg etter endt montering. Har vært ombord flere ganger senere i forbindelse meg givere og gamle instrumenter ikke har stemt over ens. Mye av hjelpen og rådene er aldri fakturert. Fornøyd kunde. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.