Jump to content

Bytte farge på stripe

Kotnes

Recommended Posts

Har pusset ned den brune stripa på båten. Skal ha en annen farge. Skal også skifte kalesje til samme farge. Nemlig vinrød. Bør jeg bruke grunning før lakkering da plasten titter frem flere steder hvor jeg har pusset. Er det noen spesiell type lakk eller grunning som skal brukes siden dette er plastbåt og ikke metall eller tre.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Bilde                    

Kroppen har passert 50 men ikke hue.

Hei. Jeg gjorde det samme som du skal gjøre forrige helg, og brukte jotun`s hard top. Den tynnet jeg ut litt, og påførte den med rulle (skumgummirulle for lakk). Angrer på at jeg tynnet den ut, da jeg fikk litt luftbobler, men jeg strøk de ut med en fordriver, og resultatet ble sånn der... tar det igjen neste år, men da med sprøyte.... som annbefales istedet for rulle.... lykke til

Hei. Jeg gjorde det samme som du skal gjøre forrige helg, og brukte jotun`s hard top. Den tynnet jeg ut litt, og påførte den med rulle (skumgummirulle for lakk). Angrer på at jeg tynnet den ut, da jeg fikk litt luftbobler, men jeg strøk de ut med en fordriver, og resultatet ble sånn der... tar det igjen neste år, men da med sprøyte.... som annbefales istedet for rulle.... lykke til    Har gjort det før med stort hell men jeg tror ikke jeg får den fargen jeg skal ha i båtlakk.

Kroppen har passert 50 men ikke hue.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...