Kotnes Startet 15.April.2004 Del på Facebook Startet 15.April.2004 Har pusset ned den brune stripa på båten. Skal ha en annen farge. Skal også skifte kalesje til samme farge. Nemlig vinrød. Bør jeg bruke grunning før lakkering da plasten titter frem flere steder hvor jeg har pusset. Er det noen spesiell type lakk eller grunning som skal brukes siden dette er plastbåt og ikke metall eller tre. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
henboe Svart 15.April.2004 Del på Facebook Svart 15.April.2004 Hei. Jeg gjorde det samme som du skal gjøre forrige helg, og brukte jotun`s hard top. Den tynnet jeg ut litt, og påførte den med rulle (skumgummirulle for lakk). Angrer på at jeg tynnet den ut, da jeg fikk litt luftbobler, men jeg strøk de ut med en fordriver, og resultatet ble sånn der... tar det igjen neste år, men da med sprøyte.... som annbefales istedet for rulle.... lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 15.April.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2004 Hei. Jeg gjorde det samme som du skal gjøre forrige helg, og brukte jotun`s hard top. Den tynnet jeg ut litt, og påførte den med rulle (skumgummirulle for lakk). Angrer på at jeg tynnet den ut, da jeg fikk litt luftbobler, men jeg strøk de ut med en fordriver, og resultatet ble sånn der... tar det igjen neste år, men da med sprøyte.... som annbefales istedet for rulle.... lykke til Har gjort det før med stort hell men jeg tror ikke jeg får den fargen jeg skal ha i båtlakk. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.