Jump to content

Erfaringer med Skibsplast 700 D?

Bergen dørk

Recommended Posts

Hei, Jeg hadde en skibsplast 670 VS som vel er samme skrog, men med bensin og drev i stedet for diesel og aksling som det er på 700D. Jeg synes båten gikk meget fint i vannet i alle hastigheter og tåler sjø meget bra til å være i denne størrelsen. Vi var faktisk to voksne og ett barn en uke på ferie med denne båten i en uke - det gikk også bra, men man sover ikke veldig godt. Som daycruiser er dette en fantastisk båt, men som bobåt er den vel litt liten.

Båt til salgs: Nimbus 800 til salgs

• 7 måneder senere...

OK, da er jeg med. Ja, der var derfor jeg også spilte inn spørsmålet opprinnelig. Båt konseptet ser bra ut. Det ligger 2 Skibsplast 700 på finn.no. En 1995-modell og en 2002-modell. Ligger litt info på Skibsplast.no, men ikke mye. De er forøvrig veldig imøtekommende og hyggelige overfor henvendelser, så det går jo an å spille inn en mail til de og deretter informere oss litt mer her. :smiley:

Noen Skibsplaster er jo vel så mye solgt i andre markeder, slik som det tyske. Og en får noen treff på google.de. Ellers lite info å finne - vet ikke om noen her på Båtplassen eier en slik båt.

Redigert av Bergen dørk (see edit history)

mvh Bergen Dørk

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...