nilsht Startet 8.September.2008 Del på Facebook Startet 8.September.2008 Hei, Etter min første sesong er jeg da på jakt etter vinteropplagsplass i Oslo. Det er til en 23 fots snekke, og kan godt være utendørs. Hva trenger jeg av utstyr i tillegg? Krybbe? Stativ? presenning? Om det er billig gjør ingenting Sitér dette innlegget Link to post
FredrikW Svart 8.September.2008 Del på Facebook Svart 8.September.2008 De fleste steder følger krybbe med når du leier opplagsplass. Stativ og pressenning må du ha selv. Malfix har bra stativer som kan tilpasses alle båter. På Padda er det ofte mulig å få opplagsplass selvom man er litt sent ute med å søke. Det samme gjelder for opplagsfeltet innerst i Bestumkilen (Karènslyst) og hos Killingen. Vet også at folk har fått plass på Gyssestad i siste liten. Sitér dette innlegget Link to post
nilsht Svart 8.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.September.2008 Takk for svar. Jeg begynner å skjønne at jeg er litt sent ute Sitér dette innlegget Link to post
peer Svart 9.September.2008 Del på Facebook Svart 9.September.2008 Hei Jeg er rimelig sikker på at det er mulig å få plass gjennom Akerselva Båtforening. De har opplag på Lindøya. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.