ahjal Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 (edited) Har nettop montert garmin 520S, og utvendig svinger (airmar P66)på min seastar 480 skjærgårdsjeep. Montering av svinger har jeg foretatt helt etter anvisning fra leverandør, men jeg synes svingeren lager mye sjøsprøyt når jeg går med marsjfart. Noen som har vært borti noe liggnende før? har jeg montert svingeren feil? Ellers synes jeg at svingeren fungere utmerket, dette med at den lager sjøsprøyt er vel noe jeg kanskje må leve med? Edited September 8, 2008 by ahjal (see edit history) Quote Link to post
fiskebat Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 (edited) På en sjergårdsjep passer det bedre med en Arimar 258 om utvendig plassering foretrekkes. http://www.airmartechnology.com/uploads/brochures/TM258.pdf Edited September 8, 2008 by fiskebat (see edit history) Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.