ahjal Startet 8.September.2008 Link til dette innlegget Startet 8.September.2008 (redigert) Har nettop montert garmin 520S, og utvendig svinger (airmar P66)på min seastar 480 skjærgårdsjeep. Montering av svinger har jeg foretatt helt etter anvisning fra leverandør, men jeg synes svingeren lager mye sjøsprøyt når jeg går med marsjfart. Noen som har vært borti noe liggnende før? har jeg montert svingeren feil? Ellers synes jeg at svingeren fungere utmerket, dette med at den lager sjøsprøyt er vel noe jeg kanskje må leve med? Redigert 8.September.2008 av ahjal (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
fiskebat Svart 8.September.2008 Link til dette innlegget Svart 8.September.2008 (redigert) På en sjergårdsjep passer det bedre med en Arimar 258 om utvendig plassering foretrekkes. http://www.airmartechnology.com/uploads/brochures/TM258.pdf Redigert 8.September.2008 av fiskebat (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.