moosewine Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 Har et spørsmål om montering av en Webasto dieselvarmer! Det jeg lurer på er om det er mulig å kjøre avgassene(eksosen) inn på eksosslangen fra motoren for å slippe å lage en ny skroggjennomføring? Jeg er litt redd for at det kan bli litt varmt i forhold til den vannavkjølte eksosen fra motoren? Noen som har peiling på dette så hadde det vært fint! Quote . Link to post
BMP Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 Nei det skal du ikke tenke på du vil i enkelte tilfeller få eksos fra varmeren ut av luftintaket på motoren da ventilene har en vis overlapping. Quote Link to post
moosewine Posted September 8, 2008 Author Share Posted September 8, 2008 Så du mener det går bra å kjøre den ned på motoreksosen? Quote . Link to post
Sun Flyer Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 Montere varmer? Det er jo smart slik at du har noe å bruke dieselen til nå som volvoen har gitt opp... Jeg har dessverre ikke peiling på hvorfor, men føler nok at det er best om du lager eget uttak. Det er ikke spesielt vanskelig. Quote Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
BMP Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 Nei for all del det går dårlig. Quote Link to post
moosewine Posted September 8, 2008 Author Share Posted September 8, 2008 Fant ut at et eller annet må jeg jo få brukt opp all dieselen på Motoren er på gang, den ligger i deler og venter på å bli sendt til Oslo sylinderservice, så håper at neste sesong vi kan klare oss uten motorproblemer OK, da får jeg vel lage en gjennomføring da Takk for svar! Quote . Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.