moosewine Startet 8.September.2008 Del på Facebook Startet 8.September.2008 Har et spørsmål om montering av en Webasto dieselvarmer! Det jeg lurer på er om det er mulig å kjøre avgassene(eksosen) inn på eksosslangen fra motoren for å slippe å lage en ny skroggjennomføring? Jeg er litt redd for at det kan bli litt varmt i forhold til den vannavkjølte eksosen fra motoren? Noen som har peiling på dette så hadde det vært fint! Sitér dette innlegget . Link to post
BMP Svart 8.September.2008 Del på Facebook Svart 8.September.2008 Nei det skal du ikke tenke på du vil i enkelte tilfeller få eksos fra varmeren ut av luftintaket på motoren da ventilene har en vis overlapping. Sitér dette innlegget Link to post
moosewine Svart 8.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.September.2008 Så du mener det går bra å kjøre den ned på motoreksosen? Sitér dette innlegget . Link to post
Sun Flyer Svart 8.September.2008 Del på Facebook Svart 8.September.2008 Montere varmer? Det er jo smart slik at du har noe å bruke dieselen til nå som volvoen har gitt opp... Jeg har dessverre ikke peiling på hvorfor, men føler nok at det er best om du lager eget uttak. Det er ikke spesielt vanskelig. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
BMP Svart 8.September.2008 Del på Facebook Svart 8.September.2008 Nei for all del det går dårlig. Sitér dette innlegget Link to post
moosewine Svart 8.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.September.2008 Fant ut at et eller annet må jeg jo få brukt opp all dieselen på Motoren er på gang, den ligger i deler og venter på å bli sendt til Oslo sylinderservice, så håper at neste sesong vi kan klare oss uten motorproblemer OK, da får jeg vel lage en gjennomføring da Takk for svar! Sitér dette innlegget . Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.