John N Startet 9.September.2008 Del på Facebook Startet 9.September.2008 Er det bare Yachtsenteret som leverer Yanmar på nordjæren. Er på jakt etter verksted som også kaninstalere motor. Noen forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 9.September.2008 Del på Facebook Svart 9.September.2008 (redigert) Rogaland Lystbåtservice AS - 51850890 Tror jeg har Yanmar også. Redigert 9.September.2008 av Blue_Dragon (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 9.September.2008 Del på Facebook Svart 9.September.2008 (redigert) Hovland båt, Egersund. OK litt syd for siddis land, men sikkert også billigere, da mange i siddisland reiser ned dit for å kjøpe og få service på sine båter. Redigert 9.September.2008 av careka (see edit history) Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Nefertiti Svart 9.September.2008 Del på Facebook Svart 9.September.2008 Rogaland Lystbåtservice er vel ikke forhandler av Yanmar? (Trodde jeg) Men de har noen interessante alternativer. Røyksund Maritime er jo forsåvidt ikke så langt unna heller Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 9.September.2008 Del på Facebook Svart 9.September.2008 Jeg ville holdt meg unna Yachtsenteret det kommende året for å se hvordan det går med dem. Daglig leder, økononileder/direktør, 3 av 4 selgere og sikkert flere har sagt opp... Sitér dette innlegget Link to post
John N Svart 10.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.September.2008 Rogaland lystbåtservice selger ikke Yanmar. Har fått ok tilbud på Sole og Volvo. Sitér dette innlegget Link to post
Nefertiti Svart 10.September.2008 Del på Facebook Svart 10.September.2008 Har ikke Rogland Lystbåtservice Sabb/Iveco/Lombardini også? Sikler litt på 30 hesteren, og etter mitt skjønn ser den ut til å passe best med hensyn på ytre mål i forhold til den jeg har. Hvem har gitt tilbud på Volvo? Sitér dette innlegget Link to post
John N Svart 10.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.September.2008 Rogaland lystbåtservice har gitt tilbud på ny volvo med drev og sole tilkoblet det gamle 120s drevet. Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 11.September.2008 Del på Facebook Svart 11.September.2008 Er det noen andre som kan ta service på Yanmar da? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 11.September.2008 Del på Facebook Svart 11.September.2008 Jeg hadde for noen år siden en båt med Yanmar innstalert i tidlig i dette tiåret. Jeg mener å erindre at motoren var montert av et firma med Navn Hundvåg Motor og Båtelektrisk eller noe lignende. Men jeg vet ikke om dette er et firma som eksisterer eller er oppkjøpt av Yachtsenteret. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 11.September.2008 Del på Facebook Svart 11.September.2008 Ja dette ble kjøpt opp av Yachtsenteret. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.