Guest Kaptein Fredrik Svart 5.August.2010 Link til dette innlegget Svart 5.August.2010 Litt for sent svar, men jeg har båt i øyeren og nitelva. jeb og Diana 700 er også i øyeren Sitér dette innlegget Link to post
26 Gimsøy Svart 16.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2011 Tar opp denne tråden jeg. Dere som har båt i Øyeren/Nitelva/Glomma har detre hatt noen treff? Jeg skal ha min i Glomma i Sørum. Skal også få tak i meg vimpel etterhvert så andre medlemer tan se meg :) Sitér dette innlegget Min båt her på BP Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 16.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2011 Jeg ferdes fortsatt på nitelva. Skal kjøpe meg vimpel også Sitér dette innlegget Link to post
26 Gimsøy Svart 16.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2011 Har det vært noen BP treff på Øyeren da? Sitér dette innlegget Min båt her på BP Link to post
Magne A. Svart 16.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2011 Er på øyeren og nå også med vimpel ! Om ca en uke skal båten få saltvann under kjølen noen uker og så er tilbake til øyeren igjen... Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 17.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2011 Undertegnede er også fremdeles på Øyeren, i det minste frem til Juli hvert år. Med båt som kan flyttes på henger blir helgene tilbrakt på øyeren mens ferien blir på sjøen. Forummedlem "tom ass" er også på øyeren med sin Nidelv. /Chaos Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
snurresprett Svart 17.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2011 etter noen år yten båt, så er jeg i kjøpemodus for en liten daycruiser... og det blir selvfølgelig i øyeren.. Men jeg har desverre ikke plass! Noen som vet om en jeg kan låne\leie?? Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 17.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2011 Ja, du kan overta plassen min i Lillestrøm dersom du ønsker. Jeg tar opp båten nå og konverterer til sjøen (bytter til større båt) Da kan du om ønskelig også overta denne fremover i tid. Send meg gjerne en PM. /Chaos Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 24.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2011 (redigert) Hvor ligger plassen din Captain Chaos? Redigert 24.Juni.2011 av Kaptein Fredrik (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 24.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2011 Kanskje mest kjent som Monic havna, Jonsrudhavna Båthavn. Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 24.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2011 Den havna som ligger nede ved Dyno? Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 24.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2011 Nei, lenger opp i Nittelva. Mellom nybrua (Lillestrøm) og Rælingsbrua Søk på google maps eller gule sider: Henrik Sørenesensvei 1 (2005 Rælingen) /Chaos Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
dracoterje Svart 24.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2011 For mange er Øyeren en uoppdaget perle.Er oppvokst ved Nitelva og hadde båt der til midt på nittitallet.Har vært i sjøen siden da, men er nå tilbake på Øyeren. Ligger i Jonsrudhavna. I år har vi vært ute hver eneste helg siden vi satte ut Sitér dette innlegget Link to post
26 Gimsøy Svart 24.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2011 Jeg håper og få satt ut første uka i juli. Har min hjemmehavn i Sørum. Har jobbet med båten frem til nå og reiser nå 1 uke på ferie.... Sitér dette innlegget Min båt her på BP Link to post
Vidar0 Svart 28.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2011 Har og båt på Johnsrudstranda, det hadde vært fint med et BP - treff. Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 29.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2011 ja;) jeg holder på og skaffe meg en liten båt i 30.000kr klassen... så er jeg på øyern jeg og;) Sitér dette innlegget Link to post
jeb Svart 29.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2011 da har sønnen min en til salgs 16 fot med 40 hk yamaha jeb Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 29.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2011 Er Jonsrudhavna rett på nedsia av fontena? Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 29.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2011 Ja, rett på nedsiden :) Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 29.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2011 Jeg var forresten en liten tur i øyeren på fredagen som var. Det var ganske bra med strøm i vannet der. Om jeg satte båten i gir forover, så måtte jeg gi litt gasspådrag for å holde båten stille i vannet. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 13.August.2011 Link til dette innlegget Svart 13.August.2011 En BP-vimpel obserert i går :flag_bp: Sitér dette innlegget Link to post
glaserud Svart 14.August.2011 Link til dette innlegget Svart 14.August.2011 Øyeren her også. Waråa båtforening. Sitér dette innlegget Link to post
Magne A. Svart 15.August.2011 Link til dette innlegget Svart 15.August.2011 En BP-vimpel obserert i går :flag_bp: Hvor og på hvilken båt så du vimpelen ? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 17.August.2011 Link til dette innlegget Svart 17.August.2011 Båt lignende Diana 700, men det sto ett navn som begynte på "S******** 700". Bokstavene fikk jeg ikke med meg. Kjørte ut ifra en havn på andre siden av Dynea og kjørte mot Fetsund lenser, så videre innover i Øyeren. Sitér dette innlegget Link to post
Magne A. Svart 17.August.2011 Link til dette innlegget Svart 17.August.2011 (redigert) Kan nok signere for den vimpelen jeg da, det er samme som Diana 700, Ble laget som Skagerak 720 noen år før den som de siste produserte har navnet Ramin 23 Diva....De fleste er Diana 700, har sett et eksemplar ved Strømtangen fyr nedenfor Fredrikstad som er lik den jeg har og heter Skagerak 720, aldri sett den siste versjonen... Tror ikke jeg har sett noen andre vimpler iår,,,, Var det du som kom mot Lillestrøm ved siden av en fin Agder 8000 ? Redigert 17.August.2011 av Magne A. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.