oslofjord Startet 9.September.2008 Link til dette innlegget Startet 9.September.2008 Østfoldinger diskuteres i en paralell tråd men hvor går drømmeturen for de med hjemmehavn i Oslo, Akershus eller Buskerud ? Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 9.September.2008 Link til dette innlegget Svart 9.September.2008 Nordover oppover mørekysten... Sitér dette innlegget Link to post
VHF Svart 9.September.2008 Link til dette innlegget Svart 9.September.2008 Nordover oppover mørekysten... Du har jo vikelig vær på tur i sommer,er du like fornøyd med skuta??? Sitér dette innlegget Unnskyld meg er det noen som kan flytte de to yougurtbegerne så jeg får dokke??? Link to post
Frøken Fryd Svart 9.September.2008 Link til dette innlegget Svart 9.September.2008 Du har jo vikelig vær på tur i sommer,er du like fornøyd med skuta??? Hallo hallo og takk for sist, ja skuten tok oss trygt frem og tilbake, opp og ned. Så deg ikke igjen nedover kysten, så bare mange som lignet. Sender IM. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 9.September.2008 Link til dette innlegget Svart 9.September.2008 Siden Oslo/Bærums-folk er like populære på begge sider av fjorden, bør de holde kurs rett utover og videre til Skagen Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Frøken Fryd Svart 9.September.2008 Link til dette innlegget Svart 9.September.2008 kurs rett utover og videre til Skagen Er de poppiser der da? Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 9.September.2008 Link til dette innlegget Svart 9.September.2008 Men vi ville ha både i pose og sekk. Østfold og Svenskekysten, over til Lesø eller Skagen, derfra til Sørlandet og hjem via Vestfold - eller omvendt. Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 9.September.2008 Link til dette innlegget Svart 9.September.2008 Min hjemmehavn er på en innsjø på østlandet (Storsjøen), så egentlig er jeg ikke kvalifisert for å svare, men min feriettur gikk til Sørlandet i år, Har ikke helt bestemt meg hva jeg skal neste år, men enten svenskekysten, sørlandet eller Mjøsa faktisk... Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
bare lek(k)er Svart 9.September.2008 Link til dette innlegget Svart 9.September.2008 Vi har stort sett kjørt annethvert år norske og svenske kysten. I år var det svenskekysten. (med en liten svipptur over fra Strømstad til Hvasser og norske kysten i full fart hjemover.) Hva det blir neste år avhenger av båt kjøp / salg. Mvh Trygve Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 10.September.2008 Link til dette innlegget Svart 10.September.2008 For de med hjemmehavn i Oslo, Akershus eller Buskerud vil jeg på det sterkeste anbefale Mjøsa. Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 10.September.2008 Link til dette innlegget Svart 10.September.2008 Det mangler noen alternativer. I år gikk vi ned langs sørlandskysten og over til Danmark og opp igjen svenskekysten. Virkelig en rundtur å anbefale!! Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.