olavhm Startet 9.September.2008 Del på Facebook Startet 9.September.2008 Slangen som går fra der oljen fylles på og til luftfilteret har røket, og jeg forsøker å finne en ny. Desverre har Volvo Penta ikke lenger denne delen. Slangen skal ha en "knekk" og er følgelig vanskelig å erstatte uten originaldel. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik? Har for øvrig hatt et problem med oljelekkasje i motoren (ligger olje i sumpen). Tipper dette kommer fra ovennevnte, noen synspunkter/erfaringer på dette? Er nemlig temmelig lei av olje i kjølsvinet... Mvh. Olav S/Y Orion Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 9.September.2008 Del på Facebook Svart 9.September.2008 Tja, der kan det vel sikkert brukes noe uorgenalt. Husker ikke dimm. på den, men jeg vet hvilken sving du mener. Hadde du fyllt ut bosted så kunne vi eklere gitt deg opplysninger om deler og verksteder. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
olavhm Svart 9.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.September.2008 Tom-ass: Jeg bor i Oslo. Båten er p.t. i Venezuela. Mvh. Olav S/Y Orion Sitér dette innlegget Link to post
LarX Svart 9.September.2008 Del på Facebook Svart 9.September.2008 https://www.marinepartseurope.com/en/volvo-...pare-parts.aspx Sitér dette innlegget Link to post
Luki-seil Svart 9.September.2008 Del på Facebook Svart 9.September.2008 Jeg har brukt "Bilvarmeslange, vinklet" kjøp hos Biltema. Mvh Martin Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.