kristian Startet 16.April.2004 Del på Facebook Startet 16.April.2004 Det er båt og bilmesse denne helgen i Sørlandshallen rett øst for Kristiansand Sitér dette innlegget Link to post
KAT Svart 16.April.2004 Del på Facebook Svart 16.April.2004 Hei Kristian. Kom akkurat hjem så det har jeg ikke fått med meg. Hva slags messe er det - er det bare lokale forhandlere eller er det noen produsenter med sine båter også? KAT Sitér dette innlegget Link to post
kristian Svart 16.April.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.April.2004 Tror bare det er lokale forhandlere, da det også er bil og fritid, så blir det jo ikke plass til allverdens. Sitér dette innlegget Link to post
Arne Lian Svart 16.April.2004 Del på Facebook Svart 16.April.2004 Nå skal jeg ikke uttale meg om årets messe. Men, ifjor var jeg på denne messa. Består av allt fra båter, motorsykler,4-hjulinger og campingbiler/vogner. Jeg kom riktignok ikke ut for å kjøpe båt men kun for og se. Konklusjonen min: Dette er det mest begredelige jeg har sett hvis man i det hele kan kalle det båtmesse, tror det riktige navnet er Fritidsmesse!? Husker jeg riktig var der ingen produsenter representert, kun distriktets båtbutikker. Disse hadde vel max 2-3 modeller fra en og samme produsent utstilt. Spør du meg får du mere utav 2 ettermiddager i båtbutikkene enn noen timer på messa. Ettersmaken var 70-80kr bortkastet, men greit som tidsfordriv. PS: Som jeg sa; ikke båtmesse men Fritidsmesse! Men båter selger di visst på messa, som hakka møkk! Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 17.April.2004 Del på Facebook Svart 17.April.2004 Viknes var også i byn i dag for visning av noen av sine " 4-hjuls trekkere". Mangler lottogevinsten for å få råd til 1030`n deres. Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
kristian Svart 17.April.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2004 Her er de, på fiskebrygga i Kr.sand. Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 17.April.2004 Del på Facebook Svart 17.April.2004 Blir denne "Messa" like stor som den i Lillestrøm i år..... For der var jeg og den var stor den.......Vi kjøpte 2 stk båter der. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Andy Svart 19.April.2004 Del på Facebook Svart 19.April.2004 Var på messa i går ettermiddag. Ca halvparten av messearearealet var annet enn båt (mc, bil, caravan etc). Mange båter, fra ca. 25 '' og nedover. Lite utstyr som de viser fram (hadde interresse av GPS/plotter etc, men det var lite å se). Var det verdt de 60 kronene det kostet? Tja Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.