NilsPils Svart 13.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2018 Jeg har også gear med slureventil, men jeg får det ikke til å slure. En representant for gearfabrikanten sa en gang at det er fordi jeg har for lav oljetemperatur. Han mente jeg måtte sette inn en termostat i forbindelse med oljekjøleren til gearet. Heldigvis har jeg lav fart på tomgang, så det greier seg til dorging og tillegging. Men skulle gjerne hatt mulighet til å slure på gearet . . . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Rogernils Svart 13.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2018 Nei, Morten. Jeg har funnet ut at sluregearet virker fra midtstilling og bakover. Sakte fart på aksling når hendel er helt bak.. Frikoblet når hendel er i midtstilling. Fra midtstilling og fram har ikke noen effekt på mitt gear. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 13.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2018 Må alltid kjøre med slurehendelen fult forrover når dere har over 1000-1200 rpm, ellers risikerer dere at clutchen slurer og brenner opp til slutt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.