sol Startet 13.September.2008 Del på Facebook Startet 13.September.2008 Hei folkens.funderer på å kjøpe en Navionics kartbrikke,men er usikker på om den kan brukes i min Eagle 500C plotter.Brikken har vært brukt i en Geonav plotter.Så vidt jeg vet er det en SD brikke. Noen som har peiling?? Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 13.September.2008 Del på Facebook Svart 13.September.2008 Kompatible plottere med Navionics kart Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 13.September.2008 Del på Facebook Svart 13.September.2008 De fleste Geonav plottere bruker CF brikker, Eagle bruker SD. Hvis det er en SD kan du bruke den i Eagle. Det er ingen forskjell på Navionics kartbrikkene for de forskjellige plotterfabrikatene untatt kortformatet. Du kan få kjøpt kartbrikke til din plotter som dekker halve landet for 1998kr hos Claes Ohlson. Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 13.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.September.2008 Er klar over at den bruker SD brikke.Har en small brikke nå.Det jeg lurte på var om Geonav også bruker SD Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 13.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.September.2008 Står San Disk på brikken.Så da passer den antagelig? Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 13.September.2008 Del på Facebook Svart 13.September.2008 (redigert) San Disk er produsent av brikken, mens SD er formatet/størrelsen på brikken. Jeg har en Eagle 480 FishElite (kombinert plotter og lodd) som bruker Navionics kort på SD-brikke. Finner det høyst sannsynlig at du skal ha det samme i din 500C. Redigert 13.September.2008 av JonnyBoy (see edit history) Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
abbor Svart 13.September.2008 Del på Facebook Svart 13.September.2008 Finnes en Geonav modell som bruker SD, de andre bruker CF. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.