Jump to content

Overhaling av 41A

Dynamic 9200

Recommended Posts

Nå har jeg fått vite at jeg har gjennomslag på 1 el flere sylindere på min 41A...Noen som har tatt denne jobben før?ca total delepris?Skal ta jobben selv i vinter....

Er usikker på om motoren blir montert inn i båten igjen etter overhaling da jeg gjerne skulle hatt en med litt mere hk i denne båten..

Okay...noen som vet ca pris?og hvor mye arbeid det er?

Dyrt, og sikkert uten båt fram til neste sommar :smash:

Men det er bare å kontakte nærmaste VP-verksted, dei er nok flinkast til å gi deg en pekepinn på pris og arbeid

For 4 år siden var overhalingssettet priset til ca 31,000 hos Bjordal og Madsen i Bergen. De estimerte med 40 timer på jobben, (fra sjø-til sjø)

Betalte 72 båtpenger, med Turbo, og Sliping av koon på drev.

Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater.

I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone.

– H. L. Mencken

var vel ikke så dyrt med stempler og foringer . men hva inneholder topp og bunn sett? hvis det gjelder bare pakninger , synes jeg det var svindyrt. er det med mariniseringspakninger også?? hvis motorkyndige beregner seg 40 timer på jobben. tror jeg du burde dobble den tiden og ta det som en kosejobb.

dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator.