ErlendB Startet 13.September.2008 Link til dette innlegget Startet 13.September.2008 Heisann. Er det bare meg, eller er Båtdillas Sjømann 22 samling borte fra nettet? Eller er det noen som har en annen adresse?? Var så grei å ha den siden, ettersom den viste flere løsninger på innredninger etc. Alt var jo samlet i en stor herlighet... Anyblody? Help? Sitér dette innlegget Medlem av *Walter_S Fanklubb* ________________________________________________________________________________ 1992: Båtførerbevis - 2008:Fagbrevet i Matrosfaget -Tiden går... Link to post
Hafrsfjord Svart 13.September.2008 Link til dette innlegget Svart 13.September.2008 (redigert) https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=4120 ....men bildene er visst borte.? Redigert 13.September.2008 av Hafrsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ErlendB Svart 13.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.September.2008 Javisst... Fasiken, det var virkelig synd, det var mye nyttige bilder. Sitér dette innlegget Medlem av *Walter_S Fanklubb* ________________________________________________________________________________ 1992: Båtførerbevis - 2008:Fagbrevet i Matrosfaget -Tiden går... Link to post
Lars H. Svart 13.September.2008 Link til dette innlegget Svart 13.September.2008 Det er slikt som skjer når en ikke laster bildene opp til forumet, men linker til egen hjemmeside, i dette tilfelle http://home.online.no/~oleknut (som ikke finnes lenger). Har i sommer syndet mye mot dette i mine rapporter fra svenskekysten. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Allan E Svart 13.September.2008 Link til dette innlegget Svart 13.September.2008 Kan de ligge i en eller annen offline versjon? Sitér dette innlegget Link to post
MaLang Svart 13.September.2008 Link til dette innlegget Svart 13.September.2008 Kan de ligge i en eller annen offline versjon? Tittet i WayBackMachine- men bildene var ikke i arkivet:( - MartinL Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 13.September.2008 Link til dette innlegget Svart 13.September.2008 Høres kanskje ut som min syke mor, men vi gjør samme innsats for å bevare bildene som å bevare teksten som postes på forumt. Skal dette være tilgjengelig i fremtiden er det sikrest om bilder legges på BP serveren. Vi har opplevd at bilder andre stedet ikke nødvendigvis forsvinner, men de kan få en annen adresse ifb med omlegging av tjenestene. Og i BP sammenheng er de da tapt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.