Jump to content

Båtdillas Sjømann 22 samling er borte?

ErlendB

Recommended Posts

Heisann. Er det bare meg, eller er Båtdillas Sjømann 22 samling borte fra nettet?

Eller er det noen som har en annen adresse??

Var så grei å ha den siden, ettersom den viste flere løsninger på innredninger etc. Alt var jo samlet i en stor herlighet...

Anyblody? Help? :crazy:

Medlem av *Walter_S Fanklubb*

________________________________________________________________________________

1992: Båtførerbevis - 2008:Fagbrevet i Matrosfaget -Tiden går...

Det er slikt som skjer når en ikke laster bildene opp til forumet, men linker til egen hjemmeside, i dette tilfelle http://home.online.no/~oleknut (som ikke finnes lenger). Har i sommer syndet mye mot dette i mine rapporter fra svenskekysten. :blush:

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Høres kanskje ut som min syke mor, men vi gjør samme innsats for å bevare bildene som å bevare teksten som postes på forumt. Skal dette være tilgjengelig i fremtiden er det sikrest om bilder legges på BP serveren.

Vi har opplevd at bilder andre stedet ikke nødvendigvis forsvinner, men de kan få en annen adresse ifb med omlegging av tjenestene. Og i BP sammenheng er de da tapt.