Jump to content

Saklig og god tone på baatplassen.no!

Baltic

Recommended Posts

Etter å ha vært innom andre fora på "nettet" vedr. båt er det slående hvor god tone vi har her på baatplassen.no. Her foregår "praten på et saklig og godt grunnlag med ønske om at alle skal ha glede av båtlivet òg dette fora! Dette er langtfra tilfelle på alle andre båtfora og viser hvor viktig det er at man må identifisere seg for å få komme med innlegg! Populæriteten viser jo også at dette blir satt pris på av flere enn meg.

Takk til alle dere som bidrar til en så hyggelig og saklig debatt el. bare kommer med trivelige meldinger! Det er slik båtfolk vil ha det!

Ser frem til en hyggelig båtsesong!        :smiley:           :lol:  

Jeg er enig i at dette er det beste båtforumet som er, men jeg synes at det skal opprettes en kategori for alle disse OT (of topic) som det begynner å bli endel av, slik at de ikke ligger på "Åpent Forum".

Evt burde "Åpent Forum" få et nytt navn (f.eks "Båtsnakk" og et annet  kan hete "Alt mellom himmel og jord").

Men det er jo bare min mening. :confused:

/Per

/per

Jeg er enig i at dette er det beste båtforumet som er, men jeg synes at det skal opprettes en kategori for alle disse OT (of topic) som det begynner å bli endel av, slik at de ikke ligger på "Åpent Forum".

Evt burde "Åpent Forum" få et nytt navn (f.eks "Båtsnakk" og et annet  kan hete "Alt mellom himmel og jord").

Men det er jo bare min mening. :confused:

/Per

Ja, det har vært diskutert flere ganger tidligere. Det jeg er redd for ved å ha et "off topic" forum er at det skal bli veldig off topic, og trekke til seg folk som ikke er intr. i båt, men som bare ønsker å ha et sted å chatte (og krangle?) om alt mulig.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...