Baltic Startet 17.April.2004 Del på Facebook Startet 17.April.2004 Etter å ha vært innom andre fora på "nettet" vedr. båt er det slående hvor god tone vi har her på baatplassen.no. Her foregår "praten på et saklig og godt grunnlag med ønske om at alle skal ha glede av båtlivet òg dette fora! Dette er langtfra tilfelle på alle andre båtfora og viser hvor viktig det er at man må identifisere seg for å få komme med innlegg! Populæriteten viser jo også at dette blir satt pris på av flere enn meg. Takk til alle dere som bidrar til en så hyggelig og saklig debatt el. bare kommer med trivelige meldinger! Det er slik båtfolk vil ha det! Ser frem til en hyggelig båtsesong! Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 17.April.2004 Del på Facebook Svart 17.April.2004 Helt enig med de kloke ord over her. Har lært mye av å følge de forskjellige temaene som taes opp her. Alle blir behandlet seriøst uansett hvor smart eller dumt et spørsmål måtte virke. Keep up the good work. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Skin Svart 17.April.2004 Del på Facebook Svart 17.April.2004 Denne henger jeg med på. Det er fint at vi holder en fin tone på baatplassen.no. Layouten på forumet er også upåklagelig!! God folkeskikk ser ut til å være helt fraværende på enkelte andre båtfora. Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 17.April.2004 Del på Facebook Svart 17.April.2004 Er enig med dere andre om at tonen her er god!!! Det er vel noe med oss båtfolk da vel Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Haakon Svart 17.April.2004 Del på Facebook Svart 17.April.2004 Henger meg også på denne Det er så en kan synest synd på folk på andre forum, når en ser måten de blir svart på når de lurer på en ting. Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 17.April.2004 Del på Facebook Svart 17.April.2004 Jeg er helt enig at dette er noe av det mest seriøse forum jeg har vært i. Jeg tok dette tema opp bare for noen dager siden, fikk bra respons. Link: https://baatplassen.no/i/YaBB.php?board=...;num=1081801523 Fortsett med dette.. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Compromise Svart 17.April.2004 Del på Facebook Svart 17.April.2004 Jeg er enig i at dette er det beste båtforumet som er, men jeg synes at det skal opprettes en kategori for alle disse OT (of topic) som det begynner å bli endel av, slik at de ikke ligger på "Åpent Forum". Evt burde "Åpent Forum" få et nytt navn (f.eks "Båtsnakk" og et annet kan hete "Alt mellom himmel og jord"). Men det er jo bare min mening. /Per Sitér dette innlegget /per Link to post
bliss X Svart 17.April.2004 Del på Facebook Svart 17.April.2004 Jeg er enig i at dette er det beste båtforumet som er, men jeg synes at det skal opprettes en kategori for alle disse OT (of topic) som det begynner å bli endel av, slik at de ikke ligger på "Åpent Forum". Evt burde "Åpent Forum" få et nytt navn (f.eks "Båtsnakk" og et annet kan hete "Alt mellom himmel og jord"). Men det er jo bare min mening. /Per Ja, det har vært diskutert flere ganger tidligere. Det jeg er redd for ved å ha et "off topic" forum er at det skal bli veldig off topic, og trekke til seg folk som ikke er intr. i båt, men som bare ønsker å ha et sted å chatte (og krangle?) om alt mulig. Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 17.April.2004 Del på Facebook Svart 17.April.2004 Litt "off topic" må vi kunne tåle dersom det er saklig og med ispedd litt humor. Bra som det er.... Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.