Jump to content

Lar du båtgalskapen styre bilvalget?


Sebaldus

Recommended Posts

Vel, jeg for min del har i hvert fall billigere bil enn båt..... Selv om jeg ikke har så dyr båt heller.

 

Og når det gjelder utgifter/investeringer, merker jeg at dette gjøres med lettere hjerte til båten, enn til bilen.

 

Båten er hobby, rekreasjon, fornøyelse og glede.

 

Bilen er et nødvendig onde. Den er et nødvendig redskap i hverdagen, som vi ikke kan klare oss foruten.

Link to post
Share on other sites

Bilvalget er styrt av Admiralinnen-hun har betalt den og.Men den er visst min når det er no i veien med den :cool:

Hverken bil eller båt er ekstragavante i noe henseende.

Båtens markedsverdi er nok høyere enn bilens.Ikke drar vi til syden heller.Antagelig er vi gørr kjedelige mistenker jeg.

Det eneste ekstragavante er motorsykkelen-og den lurer jeg på å selge.Ingen store penger bundet opp der heller.Pengene den er verdt går nok til å betale ned litt

ekstra på huset.

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Ja man kan vel ha begge deler, ikke for at jeg har det altså, en gammel men god Mercedes og en liten konebil har vi, men vi droppet å bygge garasje og kjøpte båt istede..  :nonod:

Både Prinsessa, datteren og bikkja var enig det valget :-)

 

Pjolter :yesnod:

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...