Sebaldus Startet 14.Desember.2002 Del på Facebook Startet 14.Desember.2002 I så fall skal denne bilen være bilen for deg i følge DinSide: http://www.dinside.no/php/art.php?id=33880 Her mangler det jo både knagger på rattet og natede dørkmatter.... Her har nok de bommet litt....ekte båtfolk som har så mye penger kjøper da vel heller en større båt? Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 14.Desember.2002 Del på Facebook Svart 14.Desember.2002 Vel, jeg for min del har i hvert fall billigere bil enn båt..... Selv om jeg ikke har så dyr båt heller. Og når det gjelder utgifter/investeringer, merker jeg at dette gjøres med lettere hjerte til båten, enn til bilen. Båten er hobby, rekreasjon, fornøyelse og glede. Bilen er et nødvendig onde. Den er et nødvendig redskap i hverdagen, som vi ikke kan klare oss foruten. Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 14.Desember.2002 Del på Facebook Svart 14.Desember.2002 Tiltredes, heller kjøre Polo, og ha båt, enn å kjøre BMW og ikke ha båt. Riktignok er det jo de som kan ha begge deler da, men Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 14.Desember.2002 Del på Facebook Svart 14.Desember.2002 Bilvalget er styrt av Admiralinnen-hun har betalt den og.Men den er visst min når det er no i veien med den Hverken bil eller båt er ekstragavante i noe henseende. Båtens markedsverdi er nok høyere enn bilens.Ikke drar vi til syden heller.Antagelig er vi gørr kjedelige mistenker jeg. Det eneste ekstragavante er motorsykkelen-og den lurer jeg på å selge.Ingen store penger bundet opp der heller.Pengene den er verdt går nok til å betale ned litt ekstra på huset. Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 25.Januar.2003 Del på Facebook Svart 25.Januar.2003 Ja man kan vel ha begge deler, ikke for at jeg har det altså, en gammel men god Mercedes og en liten konebil har vi, men vi droppet å bygge garasje og kjøpte båt istede.. Både Prinsessa, datteren og bikkja var enig det valget :-) Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.