Victora III Svart 12.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2005 Du kan jo heve drevet litt da, akkurat der det er grunnest. Er en flott tur gjennom. <{POST_SNAPBACK}> Joda, det gjør jeg jo, men det er ikke mange centimentrene å hente på å heve drevet til beach-stilling..Hever en mer er det ikke rare styringa og framdriften en får. Maarten går jo selvsagt ikke gjennom Skippergata- den er for stor, men jeg har sett Balticer gå gjennom og de stikker vel omkring meteren dypt. Sitér dette innlegget Link to post
svaberget Svart 12.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2005 Trenger nok flere ledetråder <{POST_SNAPBACK}> ganske langt øst på Sørlandet........... mange hvite hus mange trebåter..... Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 13.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2005 ganske langt øst på Sørlandet........... mange hvite hus mange trebåter..... <{POST_SNAPBACK}> Med de ledetrådene tenker jeg på Risør, men kjenner meg ikke igjen på bildet Sitér dette innlegget Link to post
svaberget Svart 13.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2005 riktig det, den vakreste byen..... hehe bildet er fra et sted som heter Toppsund - man ser i bakgrunnen igjennom Grunnesund (mellom Lekerøya og Brennholmen) og inn til byen..... utrolig flott sted, spesielt i østavær Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.