SIGG1 Startet 16.September.2008 Del på Facebook Startet 16.September.2008 (redigert) Kjære båtvenner, det går mot hustrige tider og høststormene gjør seg klar til å sprute inn luken som har fått seg noen sprekker i løpet av sommeren. Har prøvd flere utstyrsbutikker uten hell. Er det kanskje noen av dere som vet hvor man kan få tak i en sånn luke? Hilsen Sigbjørn Redigert 16.September.2008 av SIGG1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 17.September.2008 Del på Facebook Svart 17.September.2008 (redigert) det kommer litt an på målene. Jeg byttet samme type luke på min, kjøpte den fra maritim. Disse lukene er ikke helt klare som din, men mørkt sotede. Fra maritim får du bare lukeglasset, og du må bore hull selv. Det er mulig det er en fordel å bruke dremel, eller annet hurtigående borreverktøy. Jeg plagdes litt med vanlig drill siden boret satte seg fast da det gikk igjennom. Litt skummelt siden det fort går stykker av lukeglasset. Redigert 17.September.2008 av traust (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 17.September.2008 Del på Facebook Svart 17.September.2008 www.kreativplast.no mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.