Polarn Startet 18.September.2008 Del på Facebook Startet 18.September.2008 Jeg er på utkikk etter en 60 - 90 hk til mitt andre båtprosjekt. Har funnet en Johnson 60 hk 1990 modell med power tilt. Pris 14.000,- Er det en motor som man kan satse på? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Ingar Svart 18.September.2008 Del på Facebook Svart 18.September.2008 Når det gjelder ordentlig gamle motorer, 70 tallet er iallfall Johnsen/Evinrude best. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 18.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.September.2008 ok, hva med Yamaha og Mariner er det greie motorer? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
olpi Svart 18.September.2008 Del på Facebook Svart 18.September.2008 Det kommer litt an på bruken også. Yamaha er bra motorer, kanskje de beste som ble laget på 80-90 tallet mener mange. Vi brukte Johnson på kystvakta rundt 1990 +/-. De var ikke veldig lett å starte i kulda. Senere gikk de over til å bruke Yamaha. Jeg har selv hatt både Yamaha, Tohatsu og Evnerude og de har egentlig fungret ok alle sammen. Til vanlig bruk holder nok de fleste mål vil jeg tro, ihvertfall dagens motorer. Av eldre årgang holder jeg en knapp på Yamaha. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.