Lazyjack Startet 19.September.2008 Del på Facebook Startet 19.September.2008 Hei Har en enspaks gear/gass kontroll koplet til en Yanmar 3JH4(38 hk) fra 1996(type sort med rød knapp som skyves inn for pådrag uten å kople inn gear). Av og til sitter spaken bom fast og jeg får følgelig ikke satt motoren i hverken forover eller akterover. Etter litt herjing med spaken løsner den gjerne etter en stund. Mekanikken på baksiden er velsmurt og ser grei ut. Er det noen som har vært borti noe tilsvarende og kan gi noen tips før jeg begynner å demontere, sjekke kabler, sjalter på gear osv. ? Sitér dette innlegget Link to post
Fetter Klodrik Svart 19.September.2008 Del på Facebook Svart 19.September.2008 Hadde samme problem i fjor og byttet hele saken etter først å ha demontert denne og forsøkt å finne årsaken. Sitér dette innlegget Link to post
Ludde Svart 19.September.2008 Del på Facebook Svart 19.September.2008 Har ikke denne en liten settskrue/ unbracoskrue som sitter i underkant? Denn kan løsne å skape slike problemer. Har hatt det på en av mine båter. Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.