krisachsen Startet 19.September.2008 Link til dette innlegget Startet 19.September.2008 jeg trenger et solcelle panel til hus fåta mi.. vi noen har noen ide om hvor jeg kan få tak i det hadde det vært veldig fin om du så i fra??? https://baatplassen.no/i/index.php?showtopi...t=0#entry622197 Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
Salt Svart 19.September.2008 Link til dette innlegget Svart 19.September.2008 Slike paneler har jo de fleste båtutstyrsbutikker og der de selger utstyr til hytter. Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Seiler Svart 20.September.2008 Link til dette innlegget Svart 20.September.2008 Kjøpte et hos Maritim, Slependen til ca. 2700,- Den er på 130 watt. De har kanskje noen flere igjen? Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 20.September.2008 Link til dette innlegget Svart 20.September.2008 (redigert) Eller ta kontakt med Alternativ Energi i Grimstad. Redigert 20.September.2008 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
krisachsen Svart 21.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2009 takk for inspill:D men det blir for dyrt, det ahr jeg ikke råd til :S Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
blacki Svart 21.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2009 om du er litt petter smart så er de jo mulig lage en vind generator med dynamo og det hele. Koster ikke så mye heller.. ;) Sitér dette innlegget Link to post
krisachsen Svart 21.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2009 om du er litt petter smart så er de jo mulig lage en vind generator med dynamo og det hele. Koster ikke så mye heller.. ;) det er egentlig lurt, men hvor mye amh får man av det? Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
Fjordutsikt Svart 22.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2009 Kjøpte et hos Maritim, Slependen til ca. 2700,-Den er på 130 watt. De har kanskje noen flere igjen? Det var en utrolig lav pris, er du sikker på at du husker riktig watt/pris? - Jeg synes det er billig når du får ca. 80W for ca. kr. 4.500,- Sitér dette innlegget Link to post
Seiler Svart 22.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2009 Ja, prisen er riktig. Det var et tilbud de hadde. Kunne ikke dy meg fra og kjøpe det. Så nå gjenstår det og finne ut hvor jeg skal montere det på båten. Panelet er stort. Ca. 150 x 70 cm. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 22.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2009 Hvis du finner ut at du ikke har plass. og vil bli kvitt det. Så send meg en IM. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
avmønstret5 Svart 22.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2009 om du er litt petter smart så er de jo mulig lage en vind generator med dynamo og det hele. Koster ikke så mye heller.. ;) Har du oppskriften? Sitér dette innlegget Link to post
blacki Svart 22.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2009 Har du oppskriften? Har aldri gjort det, men har sett det blir gjort. Men seff, så bør man ha litt insikt i eletroniske duppeditter osv. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.