C-marine Svart 22.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2008 Luftetur til vollen, det var fint vær da vi dro............... Sitér dette innlegget Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu Enda en med båt lappen! Link to post
Bjerknez Svart 23.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2008 Merker jeg får litt vann i skoene når jeg ser bildene i denne tråden! Likte spesielt bildet fra Strømtangen fyr utenfor Fredrikstad... Dette er nemmelig ett sted jeg kommer til å passere ofte til neste sommer! Sitér dette innlegget BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
Chiba Svart 4.November.2008 Link til dette innlegget Svart 4.November.2008 Flott på Mølen i helga. Tidlig mørkt og skummelt med rim på dekk, men alle holdt seg på bena... Chiba Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 4.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.November.2008 (redigert) Her kommer noen flere.. snufs.. tiden frem til neste sommer går så aaaalt for sakte... hva skal en stakars desperat gjøre? hehe.. Mange fine minner fra sommeren og høsten ja.. :) Redigert 4.November.2008 av Ulven (see edit history) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
SandAnker Svart 4.November.2008 Link til dette innlegget Svart 4.November.2008 Chiba skrev: Flott på Mølen i helga. Tidlig mørkt og skummelt med rim på dekk, men alle holdt seg på bena... Chiba Jøss, har "Ligan" på mølen tatt fri fra mølen for i år? Sitér dette innlegget Link to post
Chiba Svart 4.November.2008 Link til dette innlegget Svart 4.November.2008 Jaggu! Vi var 3 båter fra lørdag til søndag. Vurderer aldri Mølen mellom påskeferie og høstferie... Chiba Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 4.November.2008 Link til dette innlegget Svart 4.November.2008 D var sikkert derfor alle holdt seg på bena da Sitér dette innlegget Link to post
Skuta Svart 4.November.2008 Link til dette innlegget Svart 4.November.2008 Flotte forhold hadde meg en fin tur idag, tok dessverre ikke bilder før jeg var hjemme igjen, 10grader sol og blikk stille Sitér dette innlegget Link to post
27 knop Svart 5.November.2008 Link til dette innlegget Svart 5.November.2008 Vinter på vestlandet Fra i fjor. Bildet ble tatt fra hurtigferja, men måtte bare ta det med. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 5.November.2008 Link til dette innlegget Svart 5.November.2008 Bilde tatt i dag i Langesund. Båtene står i kø for opptak. Her er min like før den går på land. Sitér dette innlegget Link to post
Amica Svart 5.November.2008 Link til dette innlegget Svart 5.November.2008 Høstbilder fra Namdalen og det som sansynligvis er årets siste båthelg På tur inn mot Røyklibotnet Det har vært kaldt og vi møtte etterhvert is. Gikk inn til Namsos like før det ble mørkt. Neste dag er været fremdeles like kaldt og fint. Geir Sitér dette innlegget skipper på Amica Blogg Link to post
Masserarti Svart 5.November.2008 Link til dette innlegget Svart 5.November.2008 her er et bilde fra lørdagens tur med snekka. ikke den største hekksjø generalen i fjorden men. hyggelig med høstturer, bare å kle godt på seg og ha noe varmt å drikke med seg. Sitér dette innlegget Link to post
Chiba Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Vi var ute og hentet en sei på nyttårsaften i 9 kuldegrader. Brrrr! Chiba Sitér dette innlegget Link to post
Chiba Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Det ble ikke noe tur den dagen, men var ute en tur på søndagen; lite fisk og lite båt. Isen lå på mandag... Chiba Sitér dette innlegget Link to post
LarsL Svart 4.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2010 I dag klarte jeg ikke å holde meg lenger, måtte en tur på sjøen!! Før avgang: Litt is på Høllefjorden: Da er det greit at rutebåten har gått ut først. Deilig å få rullet ut genovaen igjen: Trodde man var kvitt isen når man kom langt ut, men dette er ca to mil av land: Ser du godt etter kan du se at isen ligger uti. Så da var det bare å snu. Får ta Danmark en annen dag Å her passerer jeg Sognvår fyr på vei inn igjen: Herlig å være på sjøen!! Skal det fortsette å være så kaldt, kan det fort bli veldig mye is her på Sørlandet også! Skal si jeg gleder meg til sommeren Lars Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 4.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2010 Flotte bilder, hadde vært deilig å vært utpå nå ja.. Fyra webastoen, og bare cruisa rundt litt og nytt sola.. hmm.. gleder meg til sjøsetting :) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Blom'en Svart 4.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2010 Vest i havgapet : lite fisk for tiden, men kjøtt e' godt det og Sitér dette innlegget Link to post
Dekken Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Det var i fjor det med lite is utafor Horten.. Sitér dette innlegget Link to post
Chiba Svart 31.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2011 Stille og deilig utenfor Horten i går. Sola varmet... fisken uteble igjen... Chiba Sitér dette innlegget Link to post
Tommy_H. Svart 12.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2016 Fra helgens båttur. Sitér dette innlegget Viknes 1030 K3 [url="http://www.bergensmotorbat.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.