Guest selco_18 Startet 18.April.2004 Del på Facebook Startet 18.April.2004 Hallo kan en eller annen hjelpe meg å få tak i en vindskjerm og frontrute til min selco18" ? Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 18.April.2004 Del på Facebook Svart 18.April.2004 Jeg er ingen ekspert på området, men jeg vet at det finnes et firma som heter Kreativ Plast, på østlandet et eller annet sted, som kanskje kan hjelpe deg med å få laget ny vindskjerm. Sitér dette innlegget Link to post
jone Svart 18.April.2004 Del på Facebook Svart 18.April.2004 prøv hos crisma plast i Stavanger, de er flinke til å lage slike ting (og rimelige) Sitér dette innlegget Link to post
Marna Svart 18.April.2004 Del på Facebook Svart 18.April.2004 Velkommen til Baatplassen, hyggelig med en Selco 18-eier til mvh M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
johnson_90 Svart 19.April.2004 Del på Facebook Svart 19.April.2004 Heisann. Jeg har også en selco 18. Hvis du besøker/blir medlem i linken under Får du sikkert mange svar. Har du utenbords eller innenbors på båten.evt hvor stor. http://groups.msn.com/Selco18Cabin/ Sitér dette innlegget Link to post
Guest selco_18 Svart 20.April.2004 Del på Facebook Svart 20.April.2004 inboard volvo penta. jeg kommer til å prøve den på ransfjorden når jeg får den ferdig. hvor bor du? Heisann. Jeg har også en selco 18. Hvis du besøker/blir medlem i linken under Får du sikkert mange svar. Har du utenbords eller innenbors på båten.evt hvor stor. http://groups.msn.com/Selco18Cabin/ Sitér dette innlegget Link to post
johnson_90 Svart 21.April.2004 Del på Facebook Svart 21.April.2004 inboard volvo penta. jeg kommer til å prøve den på ransfjorden når jeg får den ferdig. hvor bor du? Båten blir liggende på brygga i Røykenvik,og jeg skal prøve å bruke den ofte.. Prøvde du den svenske møteplassen for selco 18 cabin eiere. Terje Sitér dette innlegget Link to post
Guest selco_18 Svart 25.April.2004 Del på Facebook Svart 25.April.2004 har ikke fått tak i noe ennå Båten blir liggende på brygga i Røykenvik,og jeg skal prøve å bruke den ofte.. Prøvde du den svenske møteplassen for selco 18 cabin eiere. Terje Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.