Jump to content

Jeg trenger båtplass i Tønsberg


NovaMalin

Recommended Posts

Båtplassen skal være til en 33fots seilbåt. 3,15 brei, og 1,70 dyp. Jeg kommer til å søke på Fjærholmen og på Vallø, da jeg har "fartstid" begge steder, og det er de to havnene som er mest attraktive for meg, men det er jo ikke sikkert at jeg får plass på disse stedene. Jeg ønsker meg derfor tips/tilbud om plasser andre steder i nærområdet.

 

Jeg trenger også en plass fra førstkommende lørdag og ca. 3 uker fremover. Noen som har en plass, og som skal ta opp båten snart?

 

Send gjerne IM!

Pappa, jeg vil sove i båten!

Link to post
Share on other sites

Jeg har en ledig plass på kalvetangen 10x4,5meter fra oktober til i april engang , i den perioden ligger jeg på Vallø. Den kan du få leie for 3000.-

 

Skal du ha plass på vallø (surka) så tror jeg nok du må gjøre som oss andre å sette deg på liste til å kjøpe en jolleplass , få denne plassen om en 5-15års tid og deretter søke om å bytte deg opp til stor plass via størrre og større metoden.

 

Sjøsenteret Vallø ved siden av , der kan du nok klare å få kjøpt deg en plass rimelig fort , det samme gjelder for Kalvetangen , der er det ledige plasser til salgs

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Er det noen som har status på marinaen på Kalvetangen. Jeg hadde den som bokmerke, men får nå beskjed om at adressen ikke er aktiv. Har det blitt endringer på eiersiden?

Sist jeg så på denne havnen mente jeg at den var så ekstremt kostbar at jeg ville vente å se om de kunne klare å selge disse dyre plassene med de enda dyrere årlige avgiftene (som eierene skulle gjøre seg rike på.....).

 

Kanskje det er nye tider nå for de som vil ut og plukke enkle penger......

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...