Jump to content

Vestlandets Hotel Dalen??


Slagskibet

Recommended Posts

Hvor finnes det?Vakkert,stilfullt og som balsam på Admiralinnens litt frynsete nerver.Hun trenger litt tid for seg selv uten å være omgitt av Kaptein Kjølsvin,3 gale tenåringer og Fru Gråskjegg(eg. Labrador,men tror hun er en katt).Kan se plassen for meg men vet ikke hvor den kan finnes.

 

Gode forslag mottages med takk.

Link to post
Share on other sites

Det første jeg tenkte på, var Lakseslottet.  Har vært på noen kurs der. Men har vært i alle fall ett eierskifte etter at jeg var der sist. Var en flott, rolig, og avslappene plass. Er ikke sjø, men elv der.

 

Det kan være jeg bommer totalt på ønsket. Men men..., jeg elsker og leve farli'.....

 

Er sikkert andre som har noen forslag. Lakseslottet var bare det første som slo meg, når jeg leste meldingen din

 

Link: http://www.Lakseslottet.no

Link to post
Share on other sites

PanPan.Joa...Engø tenkte jeg på først også da hun luftet tanken om litt kvalitetstid for seg selv.MEN,eldste jentungen er 1.ste potetskreller der i helgene.Også er det ikke mere enn drøye 15-20 minutter med bil herifra.

Da vet jeg åssen det blir-jeg får det omtrent som Castro under Cuba krisa -og hun slæpper  ikke åff :nono:

Blir antagelig Ullensvang eller Lakseslottet-hun har fortjent det.Selv om hun er vestlending :cool:

 

Tusen takk for tips alle sammen!!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...