Slagskibet Startet 14.Desember.2002 Del på Facebook Startet 14.Desember.2002 Hvor finnes det?Vakkert,stilfullt og som balsam på Admiralinnens litt frynsete nerver.Hun trenger litt tid for seg selv uten å være omgitt av Kaptein Kjølsvin,3 gale tenåringer og Fru Gråskjegg(eg. Labrador,men tror hun er en katt).Kan se plassen for meg men vet ikke hvor den kan finnes. Gode forslag mottages med takk. Sitér dette innlegget Link to post
KaFarsken Svart 14.Desember.2002 Del på Facebook Svart 14.Desember.2002 Det første jeg tenkte på, var Lakseslottet. Har vært på noen kurs der. Men har vært i alle fall ett eierskifte etter at jeg var der sist. Var en flott, rolig, og avslappene plass. Er ikke sjø, men elv der. Det kan være jeg bommer totalt på ønsket. Men men..., jeg elsker og leve farli'..... Er sikkert andre som har noen forslag. Lakseslottet var bare det første som slo meg, når jeg leste meldingen din Link: http://www.Lakseslottet.no Sitér dette innlegget Link to post
Mini Svart 14.Desember.2002 Del på Facebook Svart 14.Desember.2002 Hva med Utne Hotell? Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 14.Desember.2002 Del på Facebook Svart 14.Desember.2002 Dette må vel være hotell Ullensvang i Hardanger. http://www.hotel-ullensvang.no/ Dette er bare suverent. Ingen over ingen ved siden. Dette mener jeg seriøst. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 14.Desember.2002 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Desember.2002 PanPan.Joa...Engø tenkte jeg på først også da hun luftet tanken om litt kvalitetstid for seg selv.MEN,eldste jentungen er 1.ste potetskreller der i helgene.Også er det ikke mere enn drøye 15-20 minutter med bil herifra. Da vet jeg åssen det blir-jeg får det omtrent som Castro under Cuba krisa -og hun slæpper ikke åff :nono: Blir antagelig Ullensvang eller Lakseslottet-hun har fortjent det.Selv om hun er vestlending Tusen takk for tips alle sammen!! Sitér dette innlegget Link to post
Per Arve Svart 15.Desember.2002 Del på Facebook Svart 15.Desember.2002 Ikke la oss være så egoistiske, karer. La oss slippe damene til. Kunne ikke Fruene få låne båten alene en ukes tid? Finnes det bedre steder? La oss vise dem hvor de kan finne en madrass og soveposen sin. Og hvordan de lettest kommer inn under presenningen . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.