tuffff Startet 27.September.2008 Link til dette innlegget Startet 27.September.2008 (redigert) Ja, ja.... så forsvant Pioner'n min. På stranda på hytta lå det igjen en sliten aluminiumsbåt, men Pioner Maxi'n var borte nå i dag. Dersom noen av dere skulle observere en rød slik en (13 fot) liggende å slenge i Farris, så vil jeg gjerne ha beskjed. Tar selv en tur rundt i morgen å kikker etter den. Det er vel et brukstyveri går jeg ut fra, siden de har lagt igjen en annen båt. Også jeg som skulle prøve å bytte til meg et lite klassisk prosjekt med denne som lokkemat mvh tuffff Nei... den er ikke forsikret Redigert 28.September.2008 av tuffff (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 27.September.2008 Link til dette innlegget Svart 27.September.2008 (redigert) Har du sjekket innboforsikringen din. Kan vel gå på den eller ? Redigert 27.September.2008 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 27.September.2008 Link til dette innlegget Svart 27.September.2008 Er det slik å forstå at den lå på Farrisvannet? Isåfall er det viktig å få dette med i tittelen. Dessv. er det ikke noe å hente på innboforsikringen, den har unntak for endel ting, bla. båt. Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 28.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.September.2008 (redigert) Jeg regner nok ikke med å få noe på innboforsikringen nei. Jeg tar en sveip rundt i vannet nå for å se om den ligger i ei eller annet bukt der oppe. Red.: og det gjorde den. Tre timers arbeid så var jolla tilbake på plass. Jeg fant den omtrent der den som lå igjen på hytta ble stjålet, så det var tydelig den var brukt kun til hjemveien. mvh tuffff Redigert 28.September.2008 av tuffff (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 29.September.2008 Link til dette innlegget Svart 29.September.2008 Så nå blir det kjetting og forsikring...? Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
tuffff Svart 29.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2008 (redigert) Ja, jo.... kjetting vurderes - ikke forsikring. Jeg får prøve det bytte jeg nevnte over her, så tar jeg i så fall nyanskaffelsen hjem, og slipper problemet. Flaks at jeg fant den igjen uansett. mvh tuffff Redigert 29.September.2008 av tuffff (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 29.September.2008 Link til dette innlegget Svart 29.September.2008 Flott at det ordnet seg til slutt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.