Jump to content

Sinkanoder på Johnson 50 hk, hvor er de plassert?


steinin

Recommended Posts

Jeg trodde ohså at de skulle være plassert rundt propellhuset, men jeg ser ingen der. Kan de være plassert en annen plass?

 

Hei, du kan jo se på dette vedlegget. Det er en 60 hk, men jeg tror det er samme plasering av sinkanodene: http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode...T.svl=Minibilde

Hvilken årsmodell har du.? Ellers som `Hansi` nevner , er de muligens tæret bort.?

Link to post
Share on other sites

  • 9 år senere...

Hei,  har kjøpt båt der det fulgte med en Johnson 50hk 2001 modell, motor har gått i ferskvann siden den var ny så jeg tenkte jeg skulle  bytte sinkanoder før jeg begynner å bruke den på sjøen.  Men finner ikke noen anoder og vet ikke hvor de sitter.  Har søkt og Googlet etter spesifikasjoner på denne motoren, men finner nesten ingenting, fant denne tråden da. Bildet det henvises til lenger opp I tråden er vekke så ingen hjelp I det. Er det noen som kan noe om johnson fra 2001, fordeler og ulemper,  trimme den opp eventuelt.  Håper der er en Johnson "guru" som kan hjelpe en nybegynner innen johnson. På forhånd takk ☺

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...