Victora III Svart 10.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2008 Da går det også med en del Jiff. Er det seige flekker etter gamle bildekk, fjerner jeg det med Aceton. Gul vannlinje behandles med saltsyre. Jiff har jeg også brukt mye tidligere, men sluttet resolutt å bruke det etter at jeg fikk båt med blå stripe. Da så jeg hvor vannvittig den rubber og riper. Nå får jeg bort alt med gelcoatcleaner fra Biltema - ypperlig produkt. Testet for moro et annet Biltemaprodukt, Streach Remover, beregnet på bil, på et lite parti på den blåe stripa der det var kommet noen småstriper. Dette var effektivt. Klare å fjerne stripene. Samme erfaring på bil. Må selvsagt vokses et par ganger etterpå. Fortynnet saltsyre er, som Lars skriver, helt suverent mot gulning i vannlinja. Aceton har jeg kun brukt på hvite puter med godt resultat (men være forsiktig - Aceton er sterkt som fy!). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.