Jump to content

Demontering VP DP-G (DPG) drev

thomasd

Recommended Posts

Hei,

Jeg har en KAD300 med DP-G drev, og har søkt meg grønn etter informasjon om hvordan drevet demonteres. Spurte også på La-Sa etter en DIY-håndbok, men det hadde de visst ikke på dette drevet. Noen som kan forbarme seg med en (kortfattet) instruksjonsliste?

Forøvrig noen som vet hvilken dimensjon det er på slangen som går inn til vannpumpen?

Takk!

Thomas

Skaff deg en servicemanual til motor og drev, er ikke bare kjekkt å ha men et must etter min mening. Selv om jeg er mekaniker og maskinist så bruker jeg servicemanualer flittig og tabbekvoten er av den grunn lav. Det en slik manual koster deg tjener du fort inn igjen ved at du unngår tabber som koster penger og at du slipper å ringe etter servicefolk for noe som viser seg å være bagateller. Lykke til..:smiley:

Aldeles strålende. Jeg spurte jo etter disse manualene hos La-Sa, men fikk negativ tilbakemelding. Merkelig forøvrig at ikke sidene kom opp da jeg søkte etter DP-G/DPG på båtplassen heller... Men nå er jo alt bare fryd og gammen. Takk!

-Thomas

Merkelig forøvrig at ikke sidene kom opp da jeg søkte etter DP-G/DPG på båtplassen heller...

-Thomas

Det er fordi "default søk" bare søker i aktivt forum. Du må inn i avansert søk og velge "Alle Forum" for at dokumentarkivet skal blir søkt i.

Men det viktigste er at du nå har fått hjelp. Lykke til med drevet.

/Øystein