Jump to content

Flytelelement til 10meters uteriggere

skage

Recommended Posts

Har fått tak i noen 10m uteriggere som skal monteres i havna vår, men leveres uten flytelement ytterst. Ønsker derfor og kjøpe inn firkant flytelement, har fått pris fra en plast produsent på Bokn, rørformet til kr 3400,- pr stk eks mva må ha 2 av dem. Syntes dette var skikkelig svinepris, har noen noen forslag til leverandøre av slike elementer. Har vurdert plast tønner med tror at dette blir noe ustødig, uten og være sikker på dette. Innbiler meg at det er bedre med firkant element slik det er på de aller fleste anlegg jeg har sett.

Takker for inspill.

Edited by skage (see edit history)

Hvis det finnes oppdrettsanlegg,ex.laks i nærheten så kan du høre med de.De anvender ofte slike svarte avlangede plastikkelement som du beskriver.Har ved flere anledninger funnet slike i mitt nærområde da dårlig vær,vil jeg tro har "tatt de med på tur"

Edited by m/s draugen (see edit history)

Sellevoll Plast eller Alversund Plast , mener jeg firmaet heter som støper alt mulig rart i plast.

Bedriften ligger i Lindås kommune i Nordhordland..

Søk på google på disse, så tror jeg du finner det rette firma..( jeg kunne gjort det, men har ikke tid nå)

Lykke til

Capella..