p-kaill Startet 3.Oktober.2008 Del på Facebook Startet 3.Oktober.2008 Nå trenger jeg raskt svar og gode råd. Holder på å beregne areal til dassen ombord i sjarken og plassmangel er det jo,hvor mye areal trenger jeg? Tenker på en Jabsco manuell med liten bolle ,er denne såpass stor at en mann får plass til ræva på den? Er areal 50x70cm nok? Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 3.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2008 (redigert) 50x70 vil jeg tro holder greit uten at jeg har sjekket det. Om ræva passer er nok indivuduelt, men jeg må si at jeg har sett relativt "store mennesker" bruke ganske så små dasser. Av og til kan man faktisk undres hvordan man får det til Redigert 3.Oktober.2008 av OLPI (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lotus Svart 3.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2008 50 x 70 høres lite ut, synes jeg. 60 x 80 er nok mer passende. ta stolen du sitter på akkurat nå. Lett på ræva og før hånda innunder. Hvor breit er det nå? Hvordan er benplassen? Selv om dasskåla er liten, er ræva di fortsatt like stor. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 3.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2008 De målene som er oppgitt bør du teste ut med full påkledning for ruskevær. Kan bli nokså trangt dersom du ønsker å ha litt for deg selv. Lager du plass til toa så tenk også over hvor du kan henge regntøy og setter fra deg støvler. Toalett kan være en fin tørkeplass i og med at dette ikke er i bruk 24/7. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
CB. Svart 3.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2008 Toalett kan være en fin tørkeplass i og med at dette ikke er i bruk 24/7. Hmmm. Er det ikke ? Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Jawik Svart 3.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2008 :lol: Jeg mente nå tørking av regntøyet 24 timer i døgnet. Og ikke kun "tørking" den 24. juli :lol: Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Loma Svart 3.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2008 Toalettet i min sjark er ca 70 x 90 cm og eg ville ikke hatt det mindre viss du har mulighet. Eg har ein Syre sjark på 22fot. Sitér dette innlegget Link to post
Suzumar Svart 3.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2008 Er det full ståhøyde der og en ikke har en bmi over det anbefalte så burde en kunne klare seg med 50-70. Men god plass blir det ikke. Sitér dette innlegget Link to post
rogre Svart 3.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2008 Har du plass så gå for en 60/80 løsning på toalettet ditt. Innredet selv toalett i skøyta i fjord og angrer bittert allerede på at jeg ikke laget det større. Skal selv ominnredet i løpet av vinteren for og få større plass. Greit og ha en plass og henge fra seg våte tøy også i tillegg. Sitér dette innlegget Link to post
p-kaill Svart 4.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Oktober.2008 TAkker for gode inspill. Av og til står en liksom fast og må høre med BP- likesinnede. Må nok fixè mer "space" - lurt å tørke klær i det rommet. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 4.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2008 Tenker på en Jabsco manuell med liten bolle ,er denne såpass stor at en mann får plass til ræva på den? Jeg ville uten tvil valgt stor bolle! Irriterer meg hver gang jeg bruker båtdassen hvor unaturlig liten skål den har! Så sannsynligheten for at denne blir byttet ut med en med stor bolle med tiden er relativt stor.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.