Jump to content

Areal for dass

p-kaill

Recommended Posts

De målene som er oppgitt bør du teste ut med full påkledning for ruskevær. Kan bli nokså trangt dersom du ønsker å ha litt for deg selv. Lager du plass til toa så tenk også over hvor du kan henge regntøy og setter fra deg støvler. Toalett kan være en fin tørkeplass i og med at dette ikke er i bruk 24/7.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Tenker på en Jabsco manuell med liten bolle ,er denne såpass stor at en mann får plass til ræva på den?

Jeg ville uten tvil valgt stor bolle! Irriterer meg hver gang jeg bruker båtdassen hvor unaturlig liten skål den har! Så sannsynligheten for at denne blir byttet ut med en med stor bolle med tiden er relativt stor....

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...